top of page
Arbejder i café

Hjælp til e-conomic moduler

Hos economicintegration.dk hjælper vi dig med at optimere din bogføring med hjælp fra fra e-conomic’s moduler, så du får mest muligt ud af dit regnskabssystem. Vi arbejder med en række moduler som SmartPay, Automatisering, Design og Bilagshåndtering og Layout, der kan automatisere dine processer og gøre arbejdet med økonomien lettere. Uanset om du har brug for at strømline bankafstemningen eller forbedre bilagshåndteringen, kan vi hjælpe med opsætningen og vejledningen, så du får en effektiv og problemfri løsning.

SmartPay

SmartPay giver dig mulighed for at betale leverandørfakturaer direkte i e-conomic, hvilket gør bogføringen hurtigere og nemmere. Automatiske betalinger og opdateringer sparer dig tid og minimerer fejl.

Abonnementsbetaling

Abonnementsbetalinger gør det nemt at håndtere gentagne betalinger i e-conomic som f.eks husleje. Systemet automatisk opretter og håndterer betalinger, hvilket sparer tid og sikrer, at du aldrig glemmer en betaling.

Design & Layout

Design & Layout giver mulighed for at tilpasse fakturaer og andre skabeloner i e-conomic. Med skabeloner kan du tilpasse layoutet, så det passer til din profil og giver et professionelt indtryk.

Bankafstemning

Bankafstemning gør det nemt at holde styr på dine transaktioner. Systemet synkroniserer automatisk dine bankdata med e-conomic, hvilket sparer dig tid og sikrer, at dine regnskaber er opdaterede.

Workflows

Workflows automatiserer dine processer i e-conomic, så du nemt kan godkende, følge op på og sikre effektiv håndtering af fakturaer, betalinger og andre opgaver, hvilket sparer tid og minimerer fejl.

Projekt håndtering

Projekt giver dig mulighed for at overføre og fakturere tid direkte på dine projekter i e-conomic. Du kan nemt holde styr på timer og fakturere kunderne præcist og effektivt.

Hvad siger kunderne

Arbejder på en café

Mia, Justsupreme

“Vi var skeptiske over for at komme i gang med SmartPay, da vi tidligere brugte ringbind og manuel indtastning. Men på under 14 dage var vi i fuld gang med at bogføre selv, uden hjælp fra bogholder. Nu bliver alt bogført automatisk.”
bottom of page